Danske Bankilla on mittava kokemus asiakkaidensa pankkiasioiden hoidosta. Suomessa pankin historia ulottuu vuoteen 1887 saakka, ja tänään se on osa yhdestä Pohjoismaiden johtavista pankkikonserneista, joka palvelee henkilö-, yritys- ja yhteisöasiakkaita 15 maassa. ”Suomessa tuotamme asiakaslähtöisiä pankkiratkaisuja yli miljoonan asiakkaan tarpeisiin. Eri liiketoimintayksiköissämme työskentelee noin 2400 henkilöä” kertoo Leena Ehari Danske Bankin henkilöstöpalveluista.

”Olemme tehneet Sillan kanssa yhteistyötä noin 7 vuotta. Palvelut kattavat palkkahallinnon ja maksatuksen lisäksi myös poissaolotietojen käsittelyn, henkilöstömme neuvontaa ja raportointia. Päivittäiset palkka-asiat hoituvat näin ammattitaitoisesti. Laatu- ja asiakastyytyväisyysmittaukset antavat selkeän tilannekuvan palveluiden sujuvuudesta” toteaa Leena Ehari. ”Danske Bankin HR:n kehittämisen painopistealueita ovat nyt muun muassa konsernin yhdenmukaisemmat toimintamallit eri maissa. Se edellyttää Silta-yhteistyöltämme jatkuvaa joustavuutta sekä tekemisessä että tietojärjestelmänäkökulmastakin” jatkaa Ehari.

Danske Bankissa on kuljettu pitkä matka Postisäästöpankin ajoista. Kansainvälistyneen asiantuntijaverkoston ja modernien palveluiden, kuten mobiili- ja tablettipankkipalvelujen avulla, asiakkaat saavat entistäkin parempia ja kattavampia palveluita.

  
Wärtsilä
VR Group logo
ABB