29.04.20

Sillan visiossa loistavat työntekijät

Sillan uutena, mutkattomana visiona on olla mukavin työpaikka, missä ammatistaan ylpeät siltalaiset arvostavat toisiaan ja luovat ylivertaisen asiakaskokemuksen.

“Halusimme nostaa ykköseksi asian, joka viime kädessä luo onnistumisen edellytykset: tyytyväiset ja motivoituneet työntekijät”, kiteyttää myyntijohtaja ja Sillan asiakaskokemuksesta ja sen kehittämisestä vastaava johtoryhmän jäsen Janne Knuutinen.

Organisaatioiden visioina on totuttu kuulemaan korkealentoisia kiteytyksiä, joissa yritykset asettavat tavoitteekseen olla Suomen, Pohjoismaiden tai jopa maailman johtavia asiantuntijoita omalla alallaan.

“Halusimme Sillalle vision, jonka saavuttaminen on aidosti mahdollista ja jonka saavuttamiseen jokainen siltalainen pystyy osallistumaan. Liian korkealentoiseen visioon on vaikea sitoutua”, Knuutinen sanoo.

Keskiössä työntekijä- ja asiakaskokemus

Taustalla on Sillan strategiauudistus, jonka pohjalta toiminnan keskiöön on nostettu sekä työntekijä- että asiakaskokemus. Vanha visio Silta on Suomen johtava henkilöstön ja palkkapalveluiden asiantuntija vaihtui työntekijävetoiseen mukavin työpaikka, missä ammatistaan ylpeät siltalaiset arvostavat toisiaan ja luovat ylivertaisen asiakaskokemuksen.

“Strategiaprosessin aikana tulimme hyvin nopeasti siihen tulokseen, että onnistuminen lähtee työntekijöiden hyvinvoinnista. Kun työntekijöillä on mukava työyhteisö, toimivat työkalut, kiinnostava toimenkuva ja motivoitunut asenne tekemiseen, niin lopputulos näkyy asiakkaille laadukkaana palveluna. Onnistuneen palvelukokemuksen edellytyksenä on onnelliset työntekijät”, Knuutinen summaa.  

janne_knuutinen_helsinki

Janne Knuutinen
Myyntijohtaja
 
Sillan uudet toimintaperiaatteet