30.05.13

Helprint ulkoisti palkkahallintonsa Siltaan

Pohjoismaiden suurin syväpaino Helprint Oy on valinnut Silta Oy:n palkkahallintopalveluiden yhteistyökumppanikseen. Helprint ulkoisti palkkahallintonsa Siltaan 1.2.2013 alkaen.

Palkka- ja HR -ulkoistuspalveluita tarjoava Silta Oy ja Pohjoismaiden suurin syväpaino Helprint Oy ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen palkkahallinnon ulkoistuksesta. Helprintissä työskentelee noin 200 työntekijää, joiden palkat siirtyivät laskettaviksi Siltaan 1.2.2013 alkaen. Ulkoistamalla Helprint saavuttaa kustannussäästöjä ja sen palkkahallinnon prosessit tehostuvat.

”Valitsimme Sillan yhteistyökumppaniksemme, sillä halusimme alan parhaan toimijan vastaamaan palkkahallinnostamme. Päätökseemme vaikutti myös Sillan tarjoama laaja palvelukokonaisuus, jota pystymme jatkossa vaivatta hyödyntämään tarpeidemme mukaan. Odotamme, että ulkoistuksen myötä prosessimme tehostuvat ja saavutamme kustannussäästöjä. Olemme hyvin tyytyväisiä, että saamme tulevaisuudessa tehdä yhteistyötä osaavan toimijan ja alansa markkinajohtajan kanssa ”, sanoo Helprintin talousjohtaja Tom Blomqvist.

”Olemme todella iloisia, että Helprint valitsi Sillan palveluntuottajakseen. Tavoitteenamme on tarjota Helprintille mahdollisimman kustannustehokas palkkahallintoratkaisu. Toivomme, että tulevaisuudessa Helprint hyödyntää Sillan palveluvalikoimaa yhä laajemmin ja yhteistyömme syvenee entisestään, sanoo Sillan toimitusjohtaja Kari Partanen.

Lauri Akkanen
Markkinointipäällikkö