23.01.14

Silta Oy hakee laajentaa toimintaansa Viroon

Silta Oy, ulkoistettujen HR- ja palkkapalveluiden asiantuntijayritys ja Suomen markkinajohtaja, laajentaa toimintaansa Tallinnaan, Viroon kevään 2014 aikana.

Sillan toimitusjohtaja Kari Partanen kertoo:

- Haimme erilaisia vaihtoehtoja kustannustehokkaan ja laadukkaan palkkapalvelun toimittamiselle. Päädyimme siihen, että toimipisteen avaaminen juuri Viroon palvelisi asiakkaitamme parhaiten. Laajentumisella pyrimme hakemaan kasvua ja parantamaan sekä kannattavuutta että hintakilpailukykyä.

Sillan uudesta Viron toimipisteestä vastaava palvelujohtaja Hanna Mursula selventää:

- Kokemukseni perusteella uskon toimiston avaamisen Viroon olevan Sillalle hyvä päätös. Olen palvellut suomalaisia asiakkaita virolaisten palkka-asiainhoitajien kanssa jo pitkään. Luotan virolaisten kykyyn palvella erinomaisesti suomalaista asiakaskuntaa, sillä he ovat motivoituneita ja taitavat hyvin suomen kielen.

Sillan Viron palvelukeskuksesta käsin tullaan tarjoamaan palkkapalveluiden lisäksi operatiivisia HR-palveluita. Toimipisteen avaamisella ei ole vaikutuksia Sillan olemassa olevaan palvelukeskusrakenteeseen.

Lauri Akkanen
Markkinointipäällikkö