15.05.17

Jussi Tolvanen Sillan hallitukseen

Jussi Tolvanen aloitti Sillan hallituksen jäsenenä huhtikuun lopussa.  Hallitustyön lisäksi Tolvanen toimii Microsoftin pienten ja keskisuurten ratkaisujen ja kumppanuuksien johtajana. Aiempaa kokemusta Tolvaselta löytyy mm. Fujitsulta sekä Avanadesta, viimeisimpänä Avanade Finlandin toimitusjohtajana.

Olen iloinen päästessäni kehittämään Siltaa yhdessä hallituksen ja Sillan johtoryhmän kanssa. HR- ja palkkaulkoistusmarkkinoilla eletään jännittäviä aikoja ja kasvupotentiaalia on vielä paljon. Seuraavat kuukaudet ja vuodet tulevat varmasti olemaan lennokkaita”, miettii  Jussi Tolvanen.

Haimme hallitukseen henkilöä, joka osaltaan pystyy tukemaan sekä hallitusta että toimivaa johtoa yhtiön siirtymisessä seuraavalle tasolle. Jussin vahva kokemus sekä operatiivisesta johdosta että myynnin johtotehtävistä sopi täydellisesti Sillan tähän kehitysvaiheeseen”, toteaa Sillan hallituksen puheenjohtaja Christer Niemi.

”Hienoa saada hallitukseen myynnin, markkinoinnin ja liiketoiminnan kehityksen erityisosaaja. Olemme hyvää vauhtia etenemässä kohti visiotamme ja saamme erinomaista tukea matkallemme Jussi Tolvasen liittyessä hallitukseen”, jatkaa toimitusjohtaja Tatu Tulokas.

Lisätietoa Sillan hallituksesta:

Tatu Tulokas, toimitusjohtaja, Silta, tatu.tulokas@silta.fi, puh.  050 3935 073
Christer Niemi,  hallituksen puheenjohtaja, Silta Group Oy, christer.niemi@sentica.fi, puh.  0400 469 486