10.05.16

Kiitos Sillan asiakas, kiitos Siltalainen!

Silta täytti toukokuun alussa 15 vuotta. Merkkipäivää juhlistamme ylihuomenna 12.5 ”Aamu oikealla asialla" –tapahtumalla. Mukana juhlahumussa mm. upeita asiakkaitamme,  loistavia puheenvuoroja ja mielenkiintoinen paneelikeskustelu tiedolla johtamisesta.

Kiitos yhteistyöstä

Paljon mahtuu tapahtumia 15-vuotisen matkamme varrelle: meillä on ollut erilaisia liiketoimintoja, joita olemme kehittäneet sekä erilaisia ihmisiä, jotka ovat olleet mukanamme ja jatkaneet sitten omaa taivaltaan. Asiakkaidemme kanssa olemme saaneet kasvaa ja kehittyä juuri sellaiseksi yritykseksi, kuin nyt olemme. Jokainen asiakas ja jokainen Siltalainen on ollut kehittämässä toimintaamme ja sitä kautta koko HR ulkoistusliiketoimintaa Suomessa. Lämmin kiitos yhteistyöstä ja yhteisestä taipaleestamme!

15 vuotta on verraten lyhyt aika, mutta siihen mahtuu jos jonkinlaista tapahtumaa niin Sillassa kuin sen ulkopuolella!

• 2001 - Silta perustetaan. Helsingin Sanomat uutisoi: ”Valtio, Novo ja Sampo-ryhmä perustivat henkilöstöhallinnon ja palkanlaskennan yhtiön”. Toimistot Tampereella, Turussa, Helsingissä sekä Oulussa, Vaasassa ja Riihimäellä. Asiakkaita noin 60.
  • 2002 – €urot otettiin käyttöön. Linkedin perustetaan, meitä voi seurata osoitteessa linkedin.com/company/silta-oy
  • 2005 – Sillan Pieksämäen toimisto avataan.
  • 2006 – Lordi voittaa Ateenassa pidetyt Eurovision laulukilpailut. Twitter perustetaan, löydät meidät @siltalainen
  • 2008 – Martti Ahtisaari saa Nobelin rauhanpalkinnon
  • 2011 – Silta luopuu rekrytointi, uudelleensijoitus, HR-vuokraus ja -konsultointitoiminnastaan. Viro ottaa käyttöön €uron.
  • 2012 – Sillan uudeksi omistajaksi pääomasijoitusyhtiö Sentica Partnersin hallinnoimat rahastot. Silta luopuu eläkesäätiö- ja rahastopalvelutoiminnasta
  • 2013 – Sillassa käyttöön toiminnan periaatteet: työnilo, uteliaisuus, talentti, luottamus ja vastuullisuus.
  • 2014 – Suomessa sivutetaan kaikkien aikojen ennätystä peräkkäin mitatuista hellepäivistä, helleputkelle mittaa 38 päivän verran! Silta avaa toimipisteen Tallinnaan.
  • 2015 – Sillan uudeksi toimitusjohtajaksi Tatu Tulokas
  • 2016 – Silta 15 v.! Siltalaisia noin 270. Tulkitsemme noin 90 TES:iä ja asiakkaita meillä on noin 150.

Millaisin mielin katsomme tulevaisuuteen?

Olemme rakentaneet uuden strategian ja viemme Siltaa eteenpäin vahvuuksiamme hyödyntäen ja uusia avauksia tavoitellen. Tulevaisuudessa olemme vahvempi ja suurempi yritys. Ennen kaikkea tavoittelemme johtavaa asemaa, josta asiakkaat ja yhteistyökumppanimmekin tulevat hyötymään. Tavoitteemme on olla johtava henkilöstön ja palkkapalvelun asiantuntija.

Strategiatyön pohjalta olemme aloittaneet hankkeita, jotka tulevat kehittämään toimintaamme lisää. Lanseeraamme vielä tänä kesänä uusia palveluita, jotka edesauttavat visiomme toteutumista. Uusien palveluiden lanseerauksen lisäksi erityishuomiomme saa asiakaskokemuksen systemaattinen kehittäminen, sillä haluamme palvella teitä, asiakkaamme, entistä paremmin tulevaisuudessa.

Juhlaterveisin,

Tatu Tulokas