14.10.15

KTM Tatu Tulokas Sillan uudeksi toimitusjohtajaksi

Sillan uudeksi toimitusjohtajaksi on valittu KTM Tatu Tulokas, joka aloitti tehtävässään 1.12.2015. Siltaan Tulokas siirtyi terveyspalveluita tarjoavasta Diacorista, jossa hän toimi henkilöstö- ja talousjohtajana.

”Tatu Tulokkaalla on vahva osaaminen ja kokemus henkilöstöjohtamisen ja -kehittämisen alueelta. Hän on toiminut johtajana vaativissa palveluorganisaatioissa ja ymmärtää asiakkaiden odotukset ja vaatimukset ulkoistuskumppanille. Hänellä on erittäin hyvät valmiudet kehittää ja kasvattaa Sillasta entistä kilpailukykyisempi ja innovatiivisempi palveluyritys”, kertoo Silta Group Oy:n hallituksen puheenjohtaja Christer Niemi.

Sillan uusi toimitusjohtaja Tatu Tulokas: ”Markkinoilla ja asiakasyrityksissä eletään nyt muutoksen aikaa. Menestyminen kovassa kilpailussa vaatii mm. kykyä uudistua ja hyödyntää strategisia kumppaneita. Sillalla on vahvaa osaamista asiakkaiden palkkaulkoistuksista ja henkilöstöjohtamisen monista osa-alueista. Lähden erittäin mielelläni kehittämään tätä liiketoimintaa ja hyödyntämään mahdollisuuksia uusien palveluiden innovoinnissa yhdessä asiakkaiden ja osaavan henkilöstön kanssa”.

Silta Group Oy:n vt. toimitusjohtajana toiminut Eija Rontu jatkaa palvelujohtajana Turun ja Tampereen palvelukeskuksissa.

Menestyksellisen yhteistyön merkeissä,

Silta Group Oy:n hallitus

Christer Niemi
Hallituksen puheenjohtaja
Lisätietoja:

Christer Niemi
hallituksen puheenjohtaja, Silta Group Oy
christer.niemi@sentica.fi, puh.  0400 469 486

Tatu Tulokas
Silta Group Oy:n toimitusjohtaja 1.12.2015 alkaen
tatu.tulokas@silta.fi, puh.050 393 5073

Eija Rontu
Silta Group Oy:n vt. toimitusjohtaja 30.11.2015 saakka
eija.rontu@silta.fi, puh.0400 328 874

Silta on HR:n ja esimiesten osaava kumppani. Asiakkaamme luottavat asiantuntemukseemme ja toimintatapaamme kokonaisvaltaisissa ulkoistuksissa, operatiivisen HR:n tukemisessa sekä henkilöstön hyvinvoinnin parantamisessa. Sillan liikevaihto oli noin 21 miljoonaa euroa vuonna 2014. Yrityksemme palveluksessa on 280 henkilöä.