Muutoksia johtoryhmässä

Kaupallinen johtaja Olli Mäkinen siirtyy uusiin haasteisiin ja aloittaa liiketoimintajohtajana LähiTapiolassa 1.1.2018 alkaen. Asiakkuusjohtaja Janne Knuutinen on nimitetty myyntijohtajaksi vastuualueenaan uusasiakashankinta ja markkinointi. Janne edustaa johtoryhmässä kaupallista organisaatiota.

"Olli teki meillä ison työn rakentaessaan myynnin ja asiakkuustiimin vastaamaan strategiaamme. Tulokset myynnissä ovat olleet erinomaisia ja Olli siirtää kapulan nyt osaltaan eteenpäin. Haluan kiittää Ollia hyvästä työstä ja toivottaa onnea ja menestystä tulevaan", kertoo toimitusjohtaja Tatu Tulokas.

”Silta on upea yritys, jossa työskentelee alan huippuosaajia. Sillan asiakasportfolio on omaa luokkaansa ja mennyt vuosi on uusasiakashankinnan onnistumisten johdosta vahvistanut sitä vielä merkittävästi. Olen oppinut Sillassa todella paljon ja olemme yrityksenä menneet koko ajan oikeaan suuntaan. Haluan kiittää kaikkia siltalaisia yhteisestä ajastamme ja arvokkaista opeista. Kiitokset yhteistyökumppaneillemme ja asiakkaillemme, joiden kanssa olen saanut etuoikeuden työskennellä. Kaikkea hyvää jatkoon ja menestystä vuoteen 2018!”, kertoo Olli Mäkinen.

Silta Oy, toimitusjohtaja Tatu Tulokas, tatu.tulokas@silta.fi, 050 3935 073