02.06.16

Sillan uusi strategia tähtää kasvuun

Silta on uudistanut strategisia tavoitteitaan ja painopistealueitaan. Kilpailijoista erottaudumme erinomaisen asiakaskokemuksen, aidon kumppanuuden sekä intohimolla tehdyn palvelun kautta. Uudet, pian julkaistavat Silta.fi –sivut ovat yksi ilmentymä muutoksestamme. Muutakin uutta on luvassa tänä kesänä.

Alan johtava asiantuntija

Silta_strategia_ulkoinen

Visiomme on olla ”johtava henkilöstön ja palkkapalvelun asiantuntija Suomessa” vuoteen 2020 mennessä.

Vision saavutamme nojautumalla toimintamme kulmakiviin, jotka tulevat olemaan myös erottautumistekijämme:

·         Palvelua ihmiseltä ihmiselle

·         Aito kumppani asiakkaan tarpeisiin

·         Tukea johtamiseen

·         Huippuammattilaisten työpaikka

Palvelua ihmiseltä ihmiselle

Kaikki liiketoiminta on loppujen lopuksi ihmisten välistä. Olemme yritys, joka tuo inhimillisen lähestymistavan myös perinteisesti asiakkaasta kauimpana pidettyyn ulkoistettuun henkilöstöpalveluun. Meillä ihmiset ovat aidosti ensisijaisessa asemassa. Palvelemme asiakkaitamme yksilöllisesti, joustavasti ja jopa intohimolla.

Aito kumppani asiakkaan tarpeisiin

Palvelumme tehdään vahvassa yhteistyössä asiakasyritystemme kanssa ja haluamme olla aito kumppani asiakkaillemme. Aito kumppanuus rakentuu läheisestä yhteistyöstä ja luottamuksesta, jossa ammattilaisemme toteuttavat omalta osaltaan asiakkaamme strategiaa. Osaamisemme, kokemuksemme ja toimitusvarmuutemme luovat  ainutlaatuisen kokonaisuuden asiakkaan hyödynnettäväksi.

Tukea johtamiseen

Kaikkea ei tarvitse tehdä itse. Monet menestyvät yritykset ja organisaatiot osaavat hyödyntää oman henkilöstönsä voimavarat kilpailukykynsä kehittämiseksi, aidon kumppanin avulla. Tarjoamme tukea johtamiseen vapauttamalla aikaa asiakkaidemme omaan ydintoimintaan.

Huippuammattilaisten työpaikka

Haluamme olla huippuammattilaisten työpaikka ja mahdollistaa, että ihmiset onnistuvat hyvin omassa työssään. Meillä johtaminen on esimerkillistä,  meillä on hyvä olla töissä ja voimme tarjota henkilöstöllemme kehittymismahdollisuuksia.

Muutos tulee näkymään Silta.fi sivuilla

Avaamme muutaman viikon päästä uudet verkkosivumme osoitteessa www.silta.fi. Uudistuksella olemme halunneet johdonmukaistaa ja systematisoida vierailijoiden asiakaskokemusta. Viestimme uusien sivujen avaamisesta vielä erikseen.
Lisätietoja:

Tatu Tulokas