02.06.16

Olli Mäkinen Sillan kaupalliseksi johtajaksi

Sillan kaupalliseksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on valittu KTM Olli Mäkinen, joka aloittaa tehtävässään 1.8.2016.

Siltaan Mäkinen siirtyy Diacorilta, jossa hän toimi myyntijohtajana vastaten Diacorin B2B-myynnistä. Aiemmin Olli on työskennellyt haastavissa B2B-myynnin rooleissa myös mm. LähiTapiolassa, jossa hänen vastuualueenaan oli henkivakuutusyhtiön Suomen yritysmyynti.

Sillan toimitusjohtaja Tatu Tulokas kertoo:

”Olli Mäkisellä on erinomainen kokemus ja näkemys asiakkuuksien menestyksekkäästä johtamisesta ja osaamista myös tuotteiden konseptoinnista. Olli tuntee ne haasteet ja kipupisteet, joiden parissa asiakasyrityksemme tällä hetkellä kamppailevat. Ollin luotsaamana haemme, strategiamme mukaisesti, vahvaa kasvua. Toivotan Ollin lämpimästi tervetulleeksi Silta-tiimiin.”

Olli Mäkinen kommentoi:

”Tietyt yritykset menestyvät vallitsevasta taloudellisesta tilanteesta huolimatta, ja syynä on mm. strategisten kumppaneiden oikeanlainen hyödyntäminen ja sitä kautta uudenlaisen asiakaslisäarvon ja kilpailuedun luominen. Sillan vahva TES-osaaminen, laaja-alainen kokemus ja erinomainen luotettavuus ovat vakuuttaneet minut siitä, että tulen yritykseen, jossa on sekä hyvä olla töissä että paljon kasvupotentiaalia.”

Sillan kaupallisessa tiimissä Olli johtaa myyntiä, asiakkuuksia sekä markkinointia ja brändiä. Hän raportoi Sillan toimitusjohtaja Tatu Tulokkaalle. Vt. kaupallisena johtajana toiminut Virpi Hämäläinen siirtyy vastaamaan uusmyynnistä.

Olli 2

Kuvassa Olli Mäkinen