04.05.17

Kasvuyritys Ropo Capital edellyttää kumppaneiltaan huippulaatua

Yritysten laskutuksen kokonaisvaltaiseen hallintaan keskittynyt Ropo Capital  ja Silta, johtava henkilöstön ja palkkapalvelun asiantuntija, solmivat sopimuksen palkka- ja HR-ratkaisuista helmikuussa 2017.

”Päädyimme valitsemaan Sillan kumppaniksemme, koska heidän maine ja asiantuntemus ovat Suomessa erinomaisella tasolla. Sillassa vakuuttivat asiakkaan tarpeiden kuuntelu sekä meidän liiketoiminnan ja kasvustrategian ymmärtäminen”, kertoo Ropo Capitalin toimitusjohtaja Artti Aurasmaa.

”Sillalta saimme juuri meille sopivat HR- ja palkkahallinnon ratkaisut. Meitä kiinnostaa erityisesti toimintojen digitalisointi ja on hienoa, että Silta pystyy tarjoamaan palvelut kokonaisvaltaisesti. Menestyksekkäälle yhteistyölle on olemassa kaikki edellytykset”, kertoo Ropo Capitalin Jenna Kokkonen.

”Ropo Capital on hieno savolainen menestystarina. Yritys on ennakkoluulottomasti lähtenyt ravistelemaan alansa vallitsevia käytäntöjä. Mikäpä sen hienompaa, kuin päästä tukemaan tällaisia kasvutarinoita -  luotettuna ja strategisena kumppanina. Uskon, että pystymme osaamisellamme varmistamaan, että Ropo Capital voi jatkossakin keskittyä oman ydinliiketoimintansa kehittämiseen ja ihmisten johtamiseen sillä aikaa, kun me pidämme huolta palkkapalvelukokonaisuuden toimivuudesta”, kommentoi Sillan kaupallinen johtaja Olli Mäkinen.

Silta Oy
Olli Mäkinen, kaupallinen johtaja
olli.makinen@silta.fi

Ropo Capital Oy
Artti Aurasmaa, toimitusjohtaja
artti.aurasmaa@ropocapital.fi

Palvelemme asiakkaitamme yksilöllisesti, joustavasti ja intohimolla.
Ota yhteyttä!