19.08.14

Sanoma-konserni valitsi Sillan ulkoistuspalvelut

Sanoma-konsernin kanssa allekirjoitettu sopimus sisältää Sillalle ulkoistetun palkka- ja raportointipalvelun sekä Tiima-pääkäyttäjäpalvelun. Lisäksi Silta tarjoaa Sanomalle yhteistyössä Logiumin kanssa TIIMA-Työajanhallinnan, -Työvuorosuunnittelun ja -Tulkinnan Saas-palveluna.

Sopimuksen myötä Sanoma ja Silta nykyaikaistavat Sanoman Suomen toimintojen palkkahallinnon sekä järjestelmäkokonaisuuden. Tavoitteena on luoda toimiva ja laadukas palvelukokonaisuus.

”Valitsimme Sillan toimittajaksi kilpailutuksen kautta. Sillan nykyaikaiset järjestelmäratkaisut sekä suurasiakkaille luotu toimiva ja laadukas palvelumalli vakuuttivat meidät", kertoo Sanoman henkilöstöpäällikkö Hannele Seppä. "Uskomme, että Sillan vahva kokemus viestintäalan yritysten palvelutuottajana tuo myös Sanomalle lisäarvoa", jatkaa Seppä.

”Olemme luonnollisesti iloisia sopimuksesta. Uskon, että pitkä kokemuksemme palkka- ja henkilöstöhallinnon palvelujen tuottamisesta vakuutti Sanoman. Sopimuksen mukaisesti yhteistyö alkaa 1.1.2015 Pieksämäen palvelukeskuksen toimintana", toteaa Sillan palvelujohtaja Päivi Holappa.

Lisätietoja:

Sanoma-konserni
Hannele Seppä, henkilöstöpäällikkö, puh. 050 5918 500, hannele.seppa@sanoma.fi

Silta Oy
Merja Ylinen, myynti- ja ratkaisupäällikkö, puh. 040 167 6756, merja.ylinen@silta.fi

Sanoma on yksi suurimmista media- ja oppimisratkaisuyhtiöistä Euroopassa. Sanoma tarjoaa viihdettä, tietoa, oppia ja inspiraatiota miljoonille ihmisille päivittäin – eri medioiden välityksellä. Sanomalla on yli 10.000 ammattilaista noin kahdessakymmenessä maassa. Päämarkkinoita ovat Suomi, Hollanti, Belgia ja Keski- ja Itä-Eurooppa.

Silta Oy tarjoaa helpon tavan ulkoistaa palkkahallinnon prosessit, operatiivisen HR:n sekä pitkälle kehitetyn HR- ja työkykyraportoinnin. Korkea laatu ja jatkuva yhteistyön kehittäminen asiakkaan kanssa ovat toimintamme perusta. Laajan kumppaniverkoston kautta tarjoamme asiakkaillemme kattavasti myös erilaisia järjestelmäratkaisuja. Ulkoistamalla yrityksenne voi keskittyä omaan ydinosaamiseensa ja säästää kustannuksissa.

Lauri Akkanen
Markkinointipäällikkö