15.08.17

Sillan ja Castrén & Snellmanin Tietosuoja -tehoaamu 12.9.2017

Järjestämme Tietosuoja -tehoaamun 12.9.2017 yhteistyössä Suomen johtavan lakitoimiston Castrén & Snellmanin tietosuojatiimin kanssa. Napakassa paketissa käydään läpi mitä toukokuussa 2018 voimaan tuleva EU:n tietosuoja-asetus (GDPR) tarkoittaa ulkoistetussa palkkapalveluissa. Tilaisuudessa kuullaan, mitkä ovat toimittajan ja asiakkaan roolit ja vastuut, miten Silta toteuttaa asetuksen vaatimukset käytännössä ja miten myös asiakkaan tulee varautua.

Tietosuoja -tehoaamun suosio yllätti meidät

Pienehköjen tilojen ja suuren osallistujasuosion vuoksi järjestämme webinaarin, johon voi osallistua paikasta riippumatta.

Missä? Missä vain – omalta päätelaitteeltasi

Milloin? tiistai 12.9.2017 klo 9.00 – 10.30.

Ilmoittaudu webinaariin tästä linkistä 5.9.2017 mennessä.

Takaamme, että luvassa on tiivis, tehokas ja ajankohtainen aamupäiväseminaari!

Castrén & Snellman

Castrén & Snellman perustettiin kesän kynnyksellä vuonna 1888. Asiakkaidemme menestyksen myötä meistä on kasvanut yli 250 hengen asianajotoimisto, jonka ovet avautuvat Helsingin, Moskovan ja Pietarin kautta kaikkialle maailmaan. Nyt tehtävämme on auttaa asiakkaitamme menestymään nopeasti muuttuvassa maailmassa.

Silta Oy

Silta on johtava henkilöstön ja palkkapalvelun asiantuntija. Asiakkaamme luottavat asiantuntemukseemme ja toimintatapaamme kokonaisvaltaisissa ulkoistuksissa, operatiivisen HR:n tukemisessa sekä henkilöstön hyvinvoinnin parantamisessa. Sillan liikevaihto oli noin 19,4 miljoonaa euroa vuonna 2016. Yrityksemme palveluksessa on 270 henkilöä.