13.09.16

Sillan uudeksi asiakaspalvelujohtajaksi Virpi Hämäläinen

Sillassa pitkään uraa tehnyt Virpi Hämäläinen on valittu yrityksen asiakaspalvelujohtajaksi 1.10.2016 alkaen. Uudessa roolissa Virpin vastuulle kuuluvat Sillan asiakaspalvelun tuottaminen, kehittäminen ja toimintamallien yhdenmukaistaminen.

”Olen kovin iloinen uudesta tehtävästäni. Tunnen Sillan, siltalaiset ja asiakkaamme ja luotan kykyymme yhdessä viedä strategiaamme mukaisia toimenpiteitä kiivaasti eteenpäin. Yhtenäiset mallit ja toimintatavat sekä parhaiden käytäntöjen hyödyntäminen tuovat tehokkuutta ja luovat korkean asiakaskokemuksen. Strategiamme mukaisesti tulemme palvelukeskuksissa seuraavina vuosina kehittämään mm. digitaalisia toimintoja ja operatiivista erinomaisuuttamme” Virpi Hämäläinen kertoo.

Sillan toimitusjohtaja Tatu Tulokas jatkaa:

”Oli helppo valita tehtävään Virpi, joka tuntee yrityksemme ja asiakkaamme kokemuksensa kautta. Virpi tulee kehittämään palvelukeskuksiamme strategiamme mukaisesti ja luotan hänen kykyynsä saada henkilöstö osallistumaan mukaan muutokseemme. Meillä johtoryhmässä on nyt koossa erinomainen tiimi!”.

Sillan nykyinen asiakaspalvelujohtaja Eija Rontu jättää Sillan joulukuussa. Sillan kaupallisena johtajana aloitti elokuun alussa Olli Mäkinen, joka on ottanut vastuulleen Sillan kaupallisen tiimin.

Muutos ei aiheuta asiakkaillemme mitään välittömiä toimenpiteitä.

Lisätietoa:

Silta Oy