09.02.16

Silta Oy:n johtoryhmä uudistettu asiakaslähtöisesti

Sillassa on nyt uudistumisen aika. Haluamme yhä ketterämmin vastata odotuksiinne, tuoda markkinoille innovatiivisia palveluja ja tukea strategisen liiketoimintanne kehittämistä sekä vahvistaa samalla omaa asemaamme parhaana HR-kumppaninanne. Johtoryhmämme rakennetta on muokattu näistä lähtökohdista, keskittämällä toisiaan tukevia toimintoja kullekin johtoryhmään kuuluvalle jäsenelle. Johtoryhmän muutoksella ei ole välittömiä vaikutuksia yhteyshenkilöihinne.

Yhtenäisillä malleilla tehokkuutta palvelukeskuksiin - asiakaspalvelujohtajaksi Eija Rontu

Sillan palvelukeskukset, jotka sijaitsevat Helsingissä, Pieksämäellä, Tampereella, Turussa ja Tallinnassa, keskitetään asiakaspalvelujohtaja Eija Rontun hoidettavaksi. Eija on aiemmin toiminut Sillan vt. toimitusjohtajana sekä palvelujohtajana.

Asiakaskokemuksen kokonaisvaltainen kehittäminen kaupallisen johtajan vastuulle

Sillan asiakkuuksia, myyntiä sekä markkinointia ryhtyy kehittämään kaupallinen johtaja. Vt. kaupallisena johtajana aloittaa Virpi Hämäläinen, joka aiemmin johti Sillassa myyntiä. Asiakkuusjohtaja Päivi Holapan asiakasosaamiskokemusta laajennetaan koskemaan koko Sillan asiakaskuntaa ja hän tulee vastaamaan asiakkuuksien johtamisesta ja toimintamallien kehittämisestä. Päivi on monille tuttu roolistaan palvelujohtajana ja tuntee hyvin haasteet, joita eri yritykset tällä hetkellä läpikäyvät.

Palveluita innovoimaan liiketoiminnan kehitysjohtaja Petteri Laine

Sillan liiketoiminnan kehitysjohtajaksi siirtyy Petteri Laine. Petteri on aiemmin toiminut Sillan People Analytics -palvelun kehittämisen parissa ja muualla ollut rakentamassa ja konseptoimassa henkilöstön kehittämiseen liittyviä strategisia palveluita.

IT-ja digijohtaja varmistamaan teknistä kehitystä

Varmistaaksemme kyvykkyytemme IT- ja digitaalisuusasioissa, johtoryhmässä istuu myös IT- ja digijohtaja Petri Luurila, vastuullaan kokonaisvaltaisesti Sillan IT ja digitaalisuus sekä automatiikkaan ja robotiikkaan liittyvät hankkeet. Petri on aiemmin toiminut Sillassa tietohallintojohtajana.

HR ja talous mukana johtoryhmässä

Sillan johtoryhmässä jatkavat HR-johtaja Jaana Hagelin sekä talousjohtaja Kati Paulin.

Sillan johtoryhmä kokonaisuudessaan

- Toimitusjohtaja Tatu Tulokas