15.05.17

Silta Standard – HR- ja palkkapalvelu mobiiliherkuilla

Suomen ensimmäinen aidosti mobiili HR- ja palkkapalvelu Silta Standard on uusi palvelukonseptimme, joka mahdollistaa joustavan ja laadukkaan palvelun myös perustarpeisiin. Pakettiin on valittu alan parhaat ratkaisut palkkojen, työajanhallinnan- ja HR-järjestelmien osalta. Palvelu on helppo ja nopea ottaa käyttöön. Myös Silta Mobiili, eli tuttavallisemmin Simo on mukana täydentämässä työntekijäkokemusta.

Vakioidut ratkaisut palkanlaskennan, työajan ja työsuhteen hallintaan

Kokonaisvaltainen palkkapalvelumme pitää sisällään myös raportoinnin ja neuvontapalvelun. Palkkapalvelua on helppo täydentää modernilla työajanseurannalla, joka sisältää kirjaamiset, hyväksynnät, lomasuunnittelun ja raportoinnin. HR-järjestelmällä hallitset työsuhteen elinkaaren ja osaamiset, halutessasi voit laajentaa käyttöä rekrytoinnilla ja suorituksen johtamisella.

Asiantuntijamme ovat apunasi

Oli yrityksesi minkä kokoinen tahansa, modernit järjestelmät ja asiantuntemuksemme säästävät aikaasi ja mahdollistavat keskittymisen ydinbisnekseen. Kerro, mitä tarvitset - asiantuntijamme sitoutuvat palveluidenne kehittämiseen kannattavasti ja kilpailukykyisesti.

Katso referenssimme mm. täältä

Ota yhteyttä asiantuntijoihimme. Sovitaan tapaaminen ja jutellaan lisää siitä, miten sinun yrityksesi voi hyötyä Silta Standardista.

Lisätietoja:

Olli Mäkinen